Informare COVID-19

Stimati clienti,

In contextul declansarii epidemiei provocate de virusul COVID-19, o parte dintre turistii nostrii si-au manifetat ingrijorarea cu privire la evolutia evenimentelor si implicit cu privire la impactul pe care acestea il vor avea asupra vacantelor deja achitate ( partial sau integral ). Prioritatea noastra este siguranta dumneavoastra si protejarea intereselor fiecarui turist care a ales o vacanta in locatia noastra. Este evident ca este un moment dificil pentru noi toti, dar este la fel de clar ca doar impreuna putem sa-l depasim, gasind cele mai bune solutii adaptate si dozate in raport cu momentul in care ne aflam.

De aceea, venim cu rugamintea de a avea bunavointa de a mai astepta o perioada de timp (cel mai probabil pana vom un raspuns oficial din partea autoritatilor competente ), pentru a vedea cum evolueaza lucrurile. In cazul cel mai putin probabil in care situatia actuala se va agrava si se va impune instituirea carantinei in perioada de desfasurare a sejurului, in destinatia de desfasurare a acestuia sau in localitatea de domiciliu, sau instituirea de catre autoritati a unor restrictii care vor face imposibila desfasurarea sejurului, TOTI turistii vor putea reprograma sejurul intr-o alta perioada, sau, daca acest lucru nu este posibil, vor putea cere restituirea sumelor achitate pana in acel moment. In oricare dintre situatii, banii nu se vor pierde.

Vă mulțumim din nou pentru încrederea pe care o aveți în Hotelul Capitol *** - în perioadele bune și, cu atât mai mult, în aceste vremuri provocatoare!

1. Camerele au vedere la mare?

Răspuns: Datorită poziției și arhitecturii alese cu atenție, 90% din camere au vedere la mare. Hotelul are dispuse camerele pe trei laterale și anume:

- o laterală are vedere frontală la mare
- o laterală are vedere spre Stațiunea Neptun
- o laterală are vedere spre Cap Aurora

Dublele superioare NU au vedere la mare ci spre stațiune.

2. Camerele sunt dotate cu aer conditionat?

DA, toate camerele au aer condiționat.

3. Camerele au balcon?

DA, toate camerele sunt prevăzute cu balcon.

4. Camerele sunt dotate cu pat matrimonial?

Pat matrimonial au doar dublele superioare și câteva excepții la dublele standard. Majoritatea dublelor standard sunt dotate cu paturi twin, ele putând fi unite.

5. Aveți camere destinate clienților și la parter?

Nu. Camerele destinate clienților încep de la etajul 1.

6. Aveți locuri de joacă pentru copii? Dacă da, care sunt costurile?

Da, avem atât un loc de joacă amenajat în exterior - KIDDO PLAY - cât și o grădiniță amenajată în interiorul hotelului, personalul destinat acestor spații fiind unul specializat pentru cei mici. Acest serviciu fiind gratuit pentru clienții hotelului nostru. Deasemenea, dispunem și de o sală de jocuri video și un internet café, cu acces gratuit pentru clienții hotelului nostru.

7. Locația dvs dispune de plajă? Dacă da, care sunt costurile?

Din pacate nu dispunem de plaja proprie.

8. Aveți piscină exterioară? Care sunt costurile?

DA. Hotelul nostru deține piscină exterioară ce este destinată exclusiv clienților noștri. Șezloangele sunt gratuite.

9. Putem achiziționa doar cazare, fără masă?

Da. Doar in anumite perioade ale sezonului.

10. Hotelul dispune de parcare?

DA. Parcarea noastră este păzită și supravegheată video 24/24 H. Accesul este gratuit!!!

11. Gustările și băuturile pentru copii sunt incluse în pachetul ALL inclusive?

DA. Copii trebuie sa aiba aceleasi tip de pachet ca si insotitorii.
Aceste servicii sunt valabile atât pentru cei mari cât și pentru cei mici. Există 2 baruri pentru serviciile all inclusive și anume unul la piscină și unul în recepția hotelului.

Ambele baruri servesc atât băuturi alcoolice cât și non alcoolice la discreția consumatorului. Excepție fac băuturile spirtoase pe care le puteți servi doar la barul de la recepție sau în timpul meselor, la restaurant.

În intervalul orar 16:30-18:00 se vor servi gustări în locuri special amenajate (mini pizza, produse de patiserie, etc)

12. Camerele sunt renovate?

DA. Toate camerele hotelului nostru au fost renovate. Renovările au fost realizate în mai multe etape, astfel încât există mai multe tipuri de mobilier, de la cameră la cameră. Aceste renovări au avut loc în ultimii 5 ani.

Locația noastră este într-o continuă schimbare, în fiecare an introducem proiecte noi cu care sperăm să vă surprindem plăcut la fiecare vizită.

13. Aveți meniuri pentru copii?

Având în vedere că suntem o locație cu facilități speciale pentru cei mici, varietatea produselor a fost atent selectată pentru a satisface și nevoile tuturor, în special ale celor mici.

14. Rezervati camere si in regim single?

NU. Nu rezervăm camere în regim single.

15. Care este diferența dintre demipensiune și ALL inclusive?

Diferența constă în faptul că la pachetul de demipensiune, băuturile sunt incluse doar în timpul meselor, pe când la serviciul ALL inclusive, băuturiile sunt incluse și în afara meselor.